Ingenting

Av någon anledning så blev jag en riktig livsnjutare denna helgen. Man blir kanske sådan när man haft mycket att göra under en ganska intensiv period. Den är dock långt ifrån slut. Det jobbiga har väl egentligen knappt börjat. Vi flyttar ju snart (i april) och man blir så nojig och börjar njuta som aldrig förr när man vet att något som man älskar ska "tas ifrån en". Jag älskar verkligen vår lägenhet och vårt lilla liv här i Ventura.

På söndagar brukar jag vanligtvis har en drös läxor eftersom det oftast är dead-line midnatt mellan söndagar och måndagar i min online-mattekurs. Det brukar oftast vara inlämning av min företagsekonomi/accounting på måndag morgon också, så jag sitter ju oftast och jobbar ikapp det sista på söndagar. Idag så har jag inget sånt. Då har jag alltså passat på att göra.. INGENTING, och njutit av det.

Det ända jag har gjort idag som krävt lite kraftansträngning är att åka och äta på ett ställe som jag velat ta med Mjukis till. Det ligger väldigt lägligt bredvid det där glass-stället som jag har skrivit om innan. Dom har 10 olika frozen yoghurt smaker och man gör sin egen version. Idag hade dom dock inte dom smakerna jag hade längtat efter, dom byter visst ut vissa smaker lite då och då. För min del blev det lite olika klickar av choklad, french vanilla, jordgubb och cookies and cream. Jag la sen lite färska jordgubbar, kiwi och lite white chocolate chip på toppen.


Mjukis såg att dom hade lite mindre skålar, vilket jag helt har missat ;)

Kommentarer
Postat av: Malin L

Ååå, vad gott det ser ut! :-) Kram

2009-03-30 @ 08:45:17
Postat av: Emelie

mums så gott de såg ut :)!!

2009-03-31 @ 06:19:46
URL: http://emeliea.wordpress.com
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-31 @ 06:25:06
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: mammie

Vilken tur att Mjukis hittade de små skålarna ............

2009-03-31 @ 15:57:33
Postat av: helen

aaah aaaaah aaaaahhhhh - jag.vill.ha.nu.nu.nu.

alltså jag kan inte ens med ord förklara hur gott det ser ut.

2009-03-31 @ 22:26:44
URL: http://helenseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0