Solblekt

Solen har tittat fram lite denna veckan. Det har regnat i nästan två veckor, vilket känns lite ovanligt. Jag har dock inte haft någonting emot att det regnat. Det känns bara skönt att luften har "rensats" upp lite från torra dammpartiklar och luften känns fräschare. Sen så är ju allting mycket grönare nu! Sååå vackert.

Fast på min balkong så har det blivit tvärtom. Några av bladen på vår fusk växt på balkongräcket har blivit turkosa och våra dynor som va fina och röda har nu blivit grisrosa.



Jag kom hem från jobbet för en stund sedan, och det är meningen att jag ska plugga inför mitt matte prov imorgon. Men just nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Ska dock sätta igång ett test-prov och se hur det går för mig. Annars kanske det får bli en power-nap.

Ikväll så kanske Mike och Karina kommer över på middag och Battlestar Galactica. Vi har ju inte kollat ihop på två veckor nu.Tydligen så har Mikes bror hamnat på sjukhuset idag pga av hjärtproblem, så det kanske får bli att dom ställer in. I övrigt så har jag inget planerat i helgen. Vilket är både skönt och tråkigt.. nåja..
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0