Den lilla stora dagen.

Det blev en väldigt mysig dag. Trots att vi försökte få det till att inte bli allt för speciellt för att spara lite till ett större bröllop med vänner och familj.

Vi kom dit vid nio på morgonen, lagom nervösa. Men allt gick hur bra som helst. Dommaren va halvsvensk och väldigt mysig och skämtsam. Vilket gjorde att stämningen blev jättebra. Det gick ganska snabbt och så klart så hann jag klanta till mig när jag skulle reptera efter dommaren. Men han hjälpte mig och "räddade" situationen med att skämta till det. :D

Efteråt så blev det champagne-brunch tvärs över gatan. En härlig dag med andra ord. :D (Med mycket champagne... :P )


Ingen ring på fingret ännu.

Från vänster: Precis innan jag går in, sedan cermonin.

Utanför efteråt.

Våra vittnen, Mike och Karina.

Gruppbild.

Skååååål!

(Klicka på dom små bilderna för att se dom större)

Kommentarer
Postat av: lizan

Hahaha, vad cool att han var halvsvensk! :D



Vem är den andra tjejen som var med? Mike, Karina och Victory känner jag ju igen...

2009-08-01 @ 13:05:31
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: frida-stina

Jättefin klänning snäckan. O ni båda ser superfina ut. så mjuk- fin kostym;)

Mysigt o prata med dig häromdagen. fattade inte riktigt att vi pratade en hel timma.. men var ju längesedan sist o massor o berätta!! hoppas vi hörs snart igen. snart dags för våra "normala" liv o då får vi nog ihop det lite bättre:)

2009-08-02 @ 09:24:50
URL: http://scrapphoto.blogg.se/
Postat av: frazor

Tötisaj!



Eller som ett par kollegor gillade att säga till mig; Välkommen till de giftas klubb!

2009-08-03 @ 02:03:49
Postat av: Carmen

Hihi. Ska inte säga grattis, men jag skulle så gärna vilja! :oD Det var kul att höra iaf att ni skulle gifta er och att det sedan blev av.



Massor med kramar från Carmen och Molly (hon är supersöt i pyjamasen som ni skickde).

2009-08-06 @ 13:58:21
Postat av: Bettie

ah grattis! :) missade verkligen nagot, hehe!

2009-08-31 @ 08:20:51
URL: http://www.mylifeaftersweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0