Grattis Mjuk!

Idag (söndag) e det mjukens födelsedag!!!                        Hipp Hipp Hurra!!!

Jag väckte honom med sång(!), presenter och frukost på sängen. Frukosten bestod av glass, Ahlgrens Bilar och Marabou Mjölkchoklad. :P

Kvällstid så blev det födelsedagsmiddag o mer presentutdelning hos mjukens päron.

Annars idag har jag mest bara pysslat o pluggat lite och har även fått pratat med min familj på skype i ca 1,5 timme :D Tack så mycket för min förhands julklapp med posten. :D En skiva med Coldplay. Såå gulligt av er, min underbara familj!!!

Eftersom det e första advent så har jag satt upp en adventsljustake och tänkte  även visa annat vi har "pyntat" vår lgh med:


- En svensk Välkommen-skylt, portätt på Kungen i hallen, advenstljustaken, granen på innergården och några paketer.

Over and Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0