Tropic Thunder och barnpassning

Har suttit barnvakt imorse åt ett par arbetskamraters dotter som heter Amelia och är 2,5 år. Dom bor vid Mjukis föräldrar, så vi sov över i "mitt gamla hem", fast det e bara Lisa som bor där just nu. Det gick i alla fall bra. Och det va kul oxå. Har saknat det lite även om jag ganska snabbt insåg varför jag inte längre jobbar med det på heltid.

Vi såg filmen Tropic Thunder på bio igår. Shit pommes... hade inte förväntat mej att den va så rolig. Va snarare lite skeptiskt när vi bestämde oss för att se den. Innan bion så blev det sushi :D Ja men i alla fall så bjöd filmen på en del oväntade roligheter. Absolut sevärd! Det e inte ofta Mjuken gapskrattar på en bio. :O :D

Mådde lite dåligt nyss o fick tvinga i mej en massa mat. Men när Liza nämde att vi skulle åka o shoppa så vaknade jag nog till lite o kunde snabbt trycka i mej resten av lunchen. (Kanske en timme efter vi va på Subway).

I alla fall.. anledning till att jag e extra excited e att dom har H&M på det köpcentret vi ska till.. FATTA!! Wohooo!

Nu ska vi alla fall dra för LiZan sitter lite otåligt i soffan o sjunger på nåt samtidigt som hon försöker hänga med i vattenpolo-matchen på tv.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Jennie

OOO HM...värsta lyxen!! hehe... men som svensk i utlandet är man ju helt galen... Jag var ju helt frälst i IKEA när jag bodde i Holland, tänk vilken lyx att få smälla i sig en marabou choklad..mumma! hehe,, kram

2008-08-20 @ 07:15:15
URL: http://svendler.blogspot.com
Postat av: Emelie

Lovar att jag inte tröttnar på att kika in här...har dig på mina "favoriter" så dyker in här lite då och då :)

2008-08-20 @ 08:24:33
URL: http://ahlcrona.blogg.se/
Postat av: lizan

hahaha... vad sjöng jag förnåt? :D minns inte alls.. säkert något på min vackraste sångröst om jag känner mig själv rätt! ;)

2008-08-23 @ 02:04:35
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0