Nostalgitripp

Idag har jag tråkigt, med vilje. Jag är av någon anledning helt slut efter en jobbdag och så har jag huvudvärk. Hade tänkt att laga korvstroganoff till middag men jag orkade inte ens det :P Hur jobbigt är det det lixom?! Har ett riktigt bra recept som jag kan utantill vid det här laget. Tyvärr så finns det ju ingen falukorv här i USA men jag tar kalkonkorv istället. Den funkar bra eftersom den är lite mildare, precis som falukorv.

Har suttit och kollat igenom lite bloggar och massa gamla foton. Det tycker jag är kul. Det får mig att uppskatta alla roliga saker man har hittat på och underbara människor man träffat. Jag har verkligen sån tur. :D
Mina Santa Barbara-tjejer


Louise blev min bättre hälft. Här äter vi lite halloween-godis :D

Denna kväll med min Frida slutade med pommeskrig, glasskärvor i badrummet och en stor springa i dörren.

Emelie och jag vid min favorit trappa nu i maj, någon dag innan hon åkte hem till Sverige.

Elina och jag, håller ett extra öga öppet.

Bonusbild:

Mina, Louise och Fridas bilder från sånadär fotoautomater :D
Visst e vi snygga?!!

OBS! Det finns tusentals bilder från den här tiden. Risken är stor att det kommer dyka upp några här, då och då.

Kommentarer
Postat av: Anna Hylander

Hej !



är det bättre med Mjukis? Är det bra med dig?

Visst är det roligt att kolla gamla kort och minnas tider som varit. Jag tycker att man blir glad av det.



Kram Anna

2009-09-04 @ 20:00:04
Postat av: Jennie

Oh va härliga bilder, fick mig att gå igenom mina hollandsbilder igår..dessa minnen!

Ja jag hade massa skinka så det blev till pizzan ändå!=)

2009-09-05 @ 08:15:11
URL: http://elonmakaron.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha vilkea underbara bilder! Saknar den fantastiska fotoautomaten, såna fina remsor får man inte här hemma trots att man betalar det femdubbla!!.. :(

2009-09-05 @ 09:57:43
Postat av: elina

som skrev.

2009-09-05 @ 09:58:30
Postat av: frida-stina

kan ju börja gråta!!

pommeskrig! och en hel dörrpost som springa;) då var vi pigga! haha

2009-09-07 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0