Shopping, party och strandpromenad

                                                          Jag har inte hunnit sitta vid datorn så mycket för det har varit en händelserik helg. Sen när jag väl satte mig här så ville inte blogg.se fungera så bra. Men nu så!!

Emelie kom och hämtade mig när jag hade slutat jobba i fredags. Vi har ju inte setts på två år kom vi fram till. Vi begav oss hemåt där vi lämnade av väskor, och sen till Pacific View Mall här i Ventura där vi lunchade och shoppade. Det va rikigt kul att ha någon att shoppa med och jag hittade lite nytt. Det blev bland annat underkläder på Victoria Secret, jeans på Macys, och en mörkturkos kofta.

På kvällen så åkte vi och åt sushi med Mjukis och Victory. Efter det så förfestade jag och Emelie lite hemma hos mig och sen gick vi ut på stan. Vi gick till Nicholbys som ligger ett kvarter bort. Där va det Hip Hop & Rnb kväll med tre olika live uppträdanden. Vi gick in och tyckte det va för lite folk så vi gick till "Cantina" ett tag. När vi kom tillbaka till Nicholbys så va det värsta draget. Vi va typ dom ända "vita" på stället och man mäkte att folk tittade lite märkligt på oss. Det va även en kille som kom fram och frågade om vi hade kommit till rätt ställe :P Hehe! Vi hade roligt så vi dansade vidare tills våra ben va trötta och så gick vi hem.
<---- Hur blek e inte jag då på en skala?!

På lördagen så åt vi scones till frukost och sen tog vi en promenad längs stranden. Runt 12-tiden åkte Emelie vidare hemåt.
Det va jättekul och jag har verkligen saknat att umgås med mina svenska tjejkompisar så att Emelie kom och hälsade på kunde inte bli mycket bättre.


Tusen tack för att du kom ner och det va riktigt roligt att ha dig här!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tusen tack själv sweet!! jag hade verkligen jätte roligt..och de var mysigt att vara er gäst!!! :)

2009-03-02 @ 18:57:05
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0