Minnen

Denna veckan går så vansinnes fort. Jag hinner ju inte med. Det e ju redan fredag imorgon. Hur gick det till??

Idag blev det i alla fall bestämt att jag åker till Emelie i Santa Barbara imorgon. Det ska bli så kul att träffa henne igen. Det blev ju lite av en snabbis sist. Fast och andra sidan så blir det inte så länge denna gången heller för jag måste hem tidigt på lördagsmorgonen. Det är smällar man får ta.

Jag har inte varit i Santa Barbara sen i september. Det är en av mina favorit ställen på jorden. Jag bodde där ett ca ett år hösten 2005 till hösten 2006. Då jobbade jag som nanny/barnflicka hos en svensk/tysk/amerikansk familj (saknar er så). Det måste väl nästan anses som "the time of my life". Jag träffade så många människor som visade sig bli väldigt betydelsefulla i mitt liv och vänner för livet. Det ledde även till att jag flyttade till Santa Monica i början på 2007. 

Så nu på kvällskvisten har jag suttit och tittat på massor med bilder och sitter och fnissar för mig själv. Saknar massvis med vänner, "mina" små söta barn (som inte är så små längre) och plastföräldrar, och längtar tillbaka till den härliga tiden i mitt liv då allt va ett äventyr.



Jag är så tacksam!

Kommentarer
Postat av: frida-stina

mitt hjärta<3 tänker på dig i massor. puss- hälsa SB;)

2009-03-13 @ 08:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0