Smores

Här sitter jag med chokladglass runt munnen. Eller jag antar det, för dom som känner mig vet att jag inte kan äta glass utan att kladda och lämna tydliga spår. Jag har precis kommit hem från skolan där jag har haft prov. Tycker man kan få fira lite då. Köpte glass på Ben & Jerrys som jag och Mjuken delade på. Det blev smaken "Smores".

Klockan är snart 21.00 och då är det mitt favvo program på TV. Idag börjar den nya säsongen av det vanliga Ghost Hunters, alltså inte "International" som har visats sen januari. Så jag e sååååå excited! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

I HATE YOU!!!!!!!!!!! haha... ben&jerrys är favorit hos mig.. och smores låter ju inte alls helt fel!!!!!! VILL HAA!!!

2009-03-12 @ 19:05:33
URL: http://elonmakaron.blogg.se/
Postat av: mammie

Alldeles riktigt, du har aldrig kunnat smyga med när du ätit något smarrigt................

2009-03-12 @ 22:40:45
Postat av: frida-stina

mm gottigott. klart du är värd det!

2009-03-13 @ 09:01:39
Postat av: isabell

hahaha, vad rolig du är. jag skratta till när jag läste om chokladen runt din mun, klassiskt Marie!!

Puss

2009-03-21 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0