Lugnt och skönt

Det är sååååå skönt. Det är lördag och jag har ingen läxa som jag MÅSTE göra precis just nu. Helt skum känsla. Nu hag har jag haft två tunga prov denna veckan och inget liv. :S

Jag vaknade halv 8.. en lördagsmorgon!! Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. Har dock stoppat in en hög tvätt för det har inte hunnits med nånting av det i veckan. Har inga läxor som ska lämnas in varken söndag natt eller måndag morgon så nu måste jag ta tag i allt jag försummat under veckan.

Skulle ju så gärna åkt och hälsat på Emelie i helgen.. men jag vet inte om det går :( Kanske åka upp på fredag efter jobbet som jag gjorde sist?!

Usch sen så ska vi ju flytta snart.. Det är verkligen dags att börja packa och sortera. VILL INTE :(

Veckans födelsedagar!

Frida och min mamma har fyllt ännu ett underbart år denna veckan.
Grattis till er! Love you! <3



Kommentarer
Postat av: Emelie

skönt att vara utan "akut" läxa :) men snart har du också lov så du kan koppla av lite:)

Ja vi får se till att parta till de snart igen :)



bamse kramen!

2009-03-29 @ 05:36:25
URL: http://emeliea.wordpress.com
Postat av: helen

ha ha ha, men vad är det som händer - verkar vara många som vaknar alldeles förtidigt på lördagarna.

är det ett slags 25+ straff??

2009-03-29 @ 09:53:12
URL: http://helenseskapader.blogg.se/
Postat av: mammie

Tack!

hälsar en av födelsegrisarna.

2009-03-31 @ 15:55:22
Postat av: frida-stina

vad är dett för kort?? finns det fler sådana? kort jag helt har missat, är det möjligt!!? hihi

2009-04-07 @ 11:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0