"Kungen" är död

Fick nyss reda pa att "Kungen Av Pop" ar dod. Helt sjukt! Vet inte riktigt vad jag ska saga, men det kanns helt knepigt att vara har i Los Angeles dar det hande. Jag sitter dock pa jobbet just nu men kan tanka mig att det kommer visas pa nyheterna hela kvallen. Just nu star det lite olika saker och anledningar i tidningarna, men snart kommer val ett konformerat uttalande. Vi far val vanta och se vad som har hant... tragiskt ar det i alla fall.

(bild fran Aftonbladet.se)

R.I.P Micheal Jackson!

Kommentarer
Postat av: Elina - Den svenska blondinen

Ja visst är det sjukt???



Ang deodoranter så har jag hittat en som jag tycker är bra. Tror den heter Degree Clear eller något sånt. Det är en ljusblå sak iaf och den färgar inte av sig på kläderna, vilket jag tycker är jätteviktigt. Lycka till :)

2009-06-26 @ 18:19:34
URL: http://www.ensvenskblondin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0