Uppskatting

Jag fick ett jättefint smycke idag av min arbetskamrat JoNell. Hon gav oss allihopa på avdelnigen varsitt.. så även lilla jag.. "the student worker".. fick ett fint halsband. Jag e så glad över att jag fått det jobbet. Jag trivs jättebra där.. inte bara för att jag får smycken såklart :P Men rent allmänt. Hon gav oss det för att vi hade varit så fina o hjälpt henne under hösten när hon fick jobba för tre.. typ alltså en slutade o en va tvungen att va sjukskriven.. så hon va ensam inköpare på avdelningen o vi anda assisterna gjorde vad vi kunde för att underlätta hennes jobb..

Nu ska jag o mjuken strax åka o hämta upp Karina och Mike för att åka till Money Pancho, en mexikansk resturang som e underbar.. det roliga är att det e ett "hål i vägen"-ställe så det e inte allt för mycket folk som vet om denna guldklimp.. Så vi ska ta med The Hardings dit idag. Sen blir det TV-kväll... Battlestar Galactica har säsongspremiär idag o Mike o mjuken e ju sci-fi-nördar :P


Bild från när vi va där i höstas... muuumms *dregel*

Dags att göra sej i ordning!
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: lizan

meeeh.. bilden är väl från i somras med louise o fidde? tycker mig se fiddes tatuering sticka fram! ;)

2009-01-17 @ 18:44:57
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Marie

Japp du har rätt.. skrev visst fel då.. jag menar somras, inte höstas.

2009-01-18 @ 00:58:58
URL: http://eiramin.blogg.se/
Postat av: Anna- Sanningen om Amerika

sv. jag de blir mycke svengelska här! Haha. Va pluggar du?

2009-01-18 @ 03:16:36
URL: http://indelaware.blogg.se/
Postat av: Anna- Sanningen om Amerika

Jag pluggade först criminal justice 1 år men nu är min major early childhood education. Läser på community college så jag får en associate (stavning?) degree. Sen hoppas jag att plugga vidare på ett annat college o få en bachelor. Hur länge har du bott i USa?

2009-01-18 @ 23:20:28
URL: http://indelaware.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0