Fredagen den 13:e

Jag hoppas jag klarar mej utan en massa otur idag, e trots allt lite skrockfull... inga nycklar på bordet här inte!

För övrigt så ser dagen ganska busy ut. Nu om ett lite tag, kanske 15 min, ska jag sluta lata mej o sätta igång med tvätten och med att städa. Jag e ledig idag nämligen så jag va bara tvungen att lata mej liiiite :D

Jag har en fyradagars helg tack vare att det är Presidents Day. Idag ska jag alltså tvätta och städa, luncha med Victory o ta en snabb sväng till köpcentret och till banken (hoppas dom har öppet).

Ikväll så kommer Mjukis föräldrar o deras vänner som är och hälsar på från Sverige hit. Vi ska äta lite plockmat/förrätter o dricka nån drink eller lite vin o sen gå till det hyffsat nyöppnade stället WaterMark. Det e det nya "finare i kanten" stället o det e svårt att får bord. Det känns lite läskigt att klä upp sej o sitta bland alla andra männsikor som "e nåt" här i området..
Nääää nu överdriver jag lite.. men så känns det just nu.. vad ska man ha på sej lixom????!! :O


Bäst att sätta igång med tvätten kanske?!
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0