LA weekend

När tjejerna kom tillbaka så hann vi med lite slappe, fika, sushi o öl innan det va dags för vår LA weekend.

På lördagen så begav vi oss till Universal Studios och hade en jätterolig heldag. Jag älskar sånna ställen. Tyvärr va jag lite besviken på House of Horror, som e spökhuset för vi gick in precis innan dom stängde o det va inte så många läskiga filurer där inne som jag hade hoppats på. Så då tyckte jag att det kunde kanske va bra för Majsan att prova så jag fick med henne på en andra runda o det gick fina fisken. Men.. den nya åkturen "The Simpson Ride" va skiiiitrolig :D. På vägen hem åkte vi inom 50-tals syltan Rubys och åt hamburgare.

På söndagen så gjorde vi en liten roadtrip i LA. Vi åkte till Hollywood, Hollywood Hills, Mulholland Drive (utsikt över LA), körde snabbt igenom downtown och China Town, Rodeo Drive/Beverly Hills. Sen körde vi till Santa Monica där vi åkte o tittade på där ja o Towe bodde. Knackade även på o fick se hur den nya tjejen hade det. Sen åkte vi förbi flygplatsen. Tanken va att vi skulle ta en flygtur men tyvärr hade vi fått höra att flygplanet hade motorproblem så det blev inget med det. Så vi styrde om turen till Venice Beach där mycket av Baywatch spelas in, o där hade jag inte varit förut så det va jättekul. Sen tillbaka till Santa Monica, en snabb sväng på Third Street Promenade o sen ner på piren. På vägen hem så fastnade vi på Pacific Coast Highway pga en stor olycka. Men när vi kom förbi den så rullade det på bra hemmåt.




Nu har tjerna åkt hem o "lämnat mej" med en förkyldning som heter duga :P Hemma för tredje dagen men känner mej lite bättre nu. Värsta dagen va igår. Då kunde jag knappt röra mej. Men det e värt allt det roliga jag har haft med mina underbar tjejer. Tack för två roliga veckor!! Love ya!

Nu så e det bara att försöka bli frisk o komma tillbaka till den gamla rutinen. Lätt som en plätt eller hur?!

Hoppas att allt e bra med er!

Over and Out!











Kommentarer
Postat av: Frida

låter som ni flickor hade det toppen. jisses vad dom verkar ha hunnit med mycket. e lite avis på dig att du har fått åka the simpson ride. den var ju bara under konstruktion när jag va där... :( orättvist hörru.. mistänker klart att favvo glassen i SB kanske kan ha varit en coldstone eller? haha... Love you. SAKNA! puss

2008-09-26 @ 20:57:29
URL: http://livetlevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0