Sjukling

Nu e det fredag o jag har legat hemma hela veckan. Nu börjar det äntligen släppa även om jag just nu har världens skallebank. Men det e i alla fall fredag, alltid nåt.

Har försökt att vara uppe mer idag o pyssla för jag har ju mest legat eller suttit i soffan under veckan så när jag tänkte att jag skulle gå till jobbet imorse så blev jag alldeles yr o jag lider dessutom av järnbrist. Har ju allting samtidig så klart :P Så jag ringde jobbet o sa att jag blev lite sen eftersom jag inte mådde helt hundra nu på morgonen o dom sa åt mej att dom hade inte så mycket för mej att göra idag så jag kunde lika gärna vila upp mej ordentligt o komma på måndag iställt.

Men idag har jag i alla fall tvättat lakan o handukar efter vårt besök o tänkte passa på att ta våra lakan oxå. Kan va skönt att tvätta bort alla äckliga basilusker.

I helgen ska jag inte göra så mycket mer än att försöka plugga ikapp allt jag missat under veckan. Woohoo! Men jag har haft så roligt nu när tjejerna varit här så jag får försöka suga på den karamellen o tänka tillbaka på allt roligt vi haft.

Ser fram emot att bli helt frisk o påbörja lite rutiner. Känns som att inget sånt har funnits sen jag kom tillbaka från Sverige men nu e det veeeerkligen dags.
Önska mej lycka till.. det kan behövas då min självdiciplin inte e den bästa!

Sen så e det dessutom ett år sen nu som jag o Towe flyttade från Santa Monica. Kan inte förstå att det e ett helt år sen nu. Helt sjukt va tiden går snabbt.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Krya på dig, själv sitter jag är med världens bandage runt skallen och gissa om det kliar under!?!??!för att inte tala om hur mkt det kiar i mitt ena öra( håret kann jag peta in en pinne o klia med menn öronen rör jag ju ogärna) Jaja.. dessa bekymmer=) Ska man vara fin får man lida pin sägs det ju!=)

2008-09-27 @ 08:15:59
Postat av: Frida

snäckis snäckis:) hoppas du blir frisk snaaart. vill bara påminna dig om att rutiner är tråkiga:P man kommer ju inte in i dem så lätt. men tänk så härligt att bara rycka på axlarna o göra senare.. njuuuuut för tusan.. hihi! nej men ag förstår dig, men som sagt- det är inte lätt! löv

2008-09-28 @ 12:37:19
URL: http://livetlevs.blogg.se/
Postat av: mammie

krya på dej lilla vän.gå till hälsokostbutik så hjälper dom dej bli lite piggare.

kram mammie

2008-09-29 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0