Kors i taket..

..jag lyckades hitta ett tillfälle då jag kunde logga in. Har haft problem med det sedan innan helgen. Kom inte in på nåt som hade nåt med Blogg.se att göra. Speciellt inte på eftermiddag o kvällstid här, alltså nattetid i Sverige. Trodde först att det kanske hade med att dom hade nere sina servrar under natten (svensk) o det va därför jag inte lyckades men nu senaste dagarna har det typ varit omöjligt hela tiden.

Jag e  i alla fall uppe på benen igen efter en vecka i typ sängen. Va hemma hos "svärföräldrarna" en liten sväng på fredagskvällen o kollade på Obama & McCain-debatten o sen i söndags så va jag o mjuken en sväng på stranden o klättrade på stenar. Vilket va jättemysigt. Massor av söta små krabbor överallt. Får åka dit en annan dag när jag e piggare  det e finare väder. Det va alldels dimmigt :D
Bild från balkongen.

Igår så va jag tillbaka i skolan o på jobb igen. Klarade att hålla mej vaken hela dagen :P Efter jobb så följde jag med mjuken på några av hans ärenden. Sen blev det middag o sen somna jag framför TVn med kläder o allt på runt nio tiden. Hehe..

Nu har har jag dock massor med plugg att ta igen. Har tre prov inom några dagar så det e väl bara att sätta fart :D Woohoo eller nåt!
Over and Out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0