Fjarilar i magen

Just nu sitter jag i biblioteket i skolan.. woo hoo. Har precis gjort klart min ena laxa sa jag unnar mej lite bloggtid. Ja som ni ser sa har jag ett amerikansk tangentbord. Hoppas ni forstar vad jag menar anda :P


Usch.. ska snart ha prov i min tyska. Kanns bra, for det e mest reptition fran hogstadiet typ.
Ich heiBe Marie und ich komme aus Schweden und wohne in Ventura. Typ.. :D
Men det e latt att va lite for kaxig o tror man kan bara for det o tar det for givet o sa gar det inte speciellt bra pa provet. Det har hant forr..

Men jag e helt nervooos nu. Lotta o Majsan kommer ju om nagra timmar. Har hittat en shuttle som slapper av dom i hamnen sa jag ska mota upp dom dar. Jag o mjuken fixade det sista med stadning o badda o sa sa att allt e fardigt. Jag har namligen prov imorgon oxa. Sa allt som jag har kunnat forbereda har jag forsokt att gora innan.

Men hur forbereder man sej pa deras ankomst?! Det pirrar i hela kroppen o ja det ska bli sa spannade att fa visa dom hur jag har det o "mitt liv". Plus att jag saknar alla mina fina tjejer o kompisar sa himla mycket..

Naaa dags for att kolla igenom tyskan lite o sen kanske lite lunch?

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0