Förberedelser inför Halloween.

Idag va det  "Pumpkin Carving Contest" och "Best Costume Contest" tävlingar på skolan. Jag klädde inte ut mej men det fanns dom som gjorde det. Dock inte så många som jag hade hoppats på. Fast jag hade mitt tyskaprov på samma tid som tävlingarna skulle avgöras så jag missade nog en hel del.

Ikväll har vi varit ute o jagat kläder vi ska ha på oss imorgon när vi ska gå på min kompis Clairs pojkväns födelsedags/ halloween-fest. Det va lite impuls då vi inte varit helt sugna på att gå, men det e ju faktiskt inte så ofta man har chans att gå på fest utklädd, plus att jag har pratat med mina andra internationella kompisar som oxå vill gå. Vi åkte till en affär som har öppnat bara för just Halloween. Där insåg vi att vi inte va dom ända som va ute kvällen innan. Det va fullt av folk o framför allt mammor som letade kläder till sina barn som dom ska ha när dom går på sin "Trick or Treat" runda. Det e väldigt vanligt att man går ett litet "tåg"genom skolan med sina kläder oxå. Det gjorde mina små barn när jag jobbade hos dom. :D

Det fanns en hel del kläder o kostymer att välja.. allt från en jättetutte till tissuebox där det stod "Blow me" på :D Plus så klart en massa läskiga masker, porriga sjuksjöterskor, häxa och batman... ja egentligen ALLT. Här finns en hel extra värld av bara utklädningskläder. Helknäppt! Dom hade även fullt av dekorationer för att få rätt stämning så klart.

Vi tyckte att det va för mycket folk o skulle fått stå i kö i evighet om vi stannade kvar så gick in på köpcentret o fixade ihop våra egna kläder inför imorgon... mer om det imorgon :D

När vi ändå va inne på köpcentret och Target så passade vi på att köpa godis ifall det kommer några Trick or Treatare för man vill ju inte att dom ska kasta ägg på en eller nåt annat bus.... Sen avslutade vi shoppingrundan med en Chipotle Burrito.. muuumms!



Over and Out!

Kommentarer
Postat av: lizan

ahahahahahahhahha chipotle är kungar! :D :D :D



jag hade LÄTT klätt ut mig till en burrito! :D

2008-10-31 @ 13:49:05
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: sagaelina

I want a free boo-rito!

2008-11-01 @ 20:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0