EVE

Idag har mjuken fått mej efter.. jaa ja vet inte hur lång tid.. att prova spela lite EVE (ett onlinespel) med honom. Jag har lovat att ge det en chans. Så idag har vi gjort en karaktär och skaffat mej ett skepp. Det utspelar sej nämligen i rymden.

Så här vacker blev jag:
I spelet heter jag Mija Morelli.

Jag fick även en liten "present" av min älskling idag. Pepparsprej, så jag kan skydda mej mot elaka o farliga människor. Kanske blir att vi övar lite i helgen. Detta peppersprej har även färg i sej så det lämnar spår på förövaren/"offret" (beror på hur man ser det :P )

Snart helg dessutom.. hur skönt som helst. Veckan har flytit på o det har inte hänt så mycket. Det e så OTROLIGT varmt just nu så man dör av vämeslag o så kan man knappt sova på nätterna, så man e lite halvdöd nu. Jag vet att jag inte ska klaga.. men det e svårt att låta bli när man inte kan sova eller man måste ta omvägar för att vara i skuggan så mycket som möjligt.
 Nu blir det lite TV-tittande, det e nämligen "A night at the Roxbury" o sen så får man se om det går att sova i natt...  Spännande!! :P
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Carmen

Värme och sol - vad är det?

2008-10-13 @ 16:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0