Landat i Sverige

Klockan är ett på natten och detta är första chansen jag haft att plocka upp min dator.

Resan hit gick hyffsat okej.. lite tråkigt att jag o mjuken inte kunde sitta ihop på planet mellan LAX (Los Angeles) och München. Men men.. det kommer väl fler gånger hoppas jag.

Fick i alla fall värsta grymma överraskningen på flygplatsen i Göteborg/Landvetter. Mina älskade USA-tjejer Louise och Frida stod o gömde sej när jag kom ut. :D

Eftersom vi landade kl elva på kvällen så kände vi att vi hann med en öl eller två så vi åkte in till stan där mjukens kompisar väntade och lite senare dök även Lizan upp. :D Väldigt trevlig kväll.

Idag så mötte jag o Mjuken upp Frida och Louise för att äta och så klart så passade vi på att äta kebab och pizza.. mmm .. som jag har längtat efter en svensk pizza med pizzasallad. Pelle och Carmen kom oxå dit. Sen delade vi på oss och jag o mina USA-tjejer gick en runda på stan och mös o fikade. Såå mysigt att få träffa dom, och samtifigt dessutom!!

När dom åkte hemåt så åkte jag vidare hem till Pelle och Carmen o satt o snackade lite där innan det va dags att åka hem till Alingsås.

Får se vad morgondagen har att erbjuda.. ska bara försöka sova oxå... lite jetlaggar :/

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Jen

GOD JUL!!! och Välkommen till Sverige!

2008-12-24 @ 08:56:41
URL: http://svendler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0