Home alone

Usch vilken vecka det kommer bli, och nästa kommer formodligen bli ännu värre. Det börjar ju närma sej Finals dvs mina slutprov o slut på höstterminen. Det känns så konstigt o tiden har gått riktigt fort. Det e lixom redan december!! Hur gick det till?! 

Det betyder att jag har bott här i snart ett år!! Hur har du orkat Mjukis? :P

På tal om mjuken... så e jag hemma själv. Han e nämligen "fast" i San Jose pga vädret. Dom bestämde sej för att stanna över natten eftersom dom ska ha fler möten imorgon o det kommer va alldeles för jobbigt väder att flyga upp i imorgonbitti. Det känns lite tomt o tyst här utan honom. Det som e värst e att jag ska kolla på den läskiga serien Ghost Hunters ikväll, ja det började precis faktiskt.. o det kommer kännas extra jobbigt att inte ha honom här då... men jag ska klara det... jag måste.. för jag e helt fast i den serien!! :P Ska försöka få lite pluggat oxå..

Nej, nu ska jag kolla på tre avsnitt av Ghost Hunters.. Så tre timmar framåt så kommer jag sitta fastklistrad i soffan.. hehe..

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: carmen

Ghost hunters? Är det bra, jag tror det ska visas på svensk tv snart. Kram!

2008-12-04 @ 08:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0