Läslusen

Då va det snart helg igen. Hade först tänkt att kanske åka ner och hälsa på Veronica nere i Los Angeles men hon skulle dra till Vegas så det får bli nästa helg. Så nu får jag se vad man ska hitta på. Söndag blir det definitvt plugg. Har prov i Managerial Accounting på måndag och det är på dom svåraste kapitlena i boken.. Hjälp!

Imorgonkväll blir det myskväll med familjen Lundin. Svärmor har tagit med sig filmen "Män som hatar kvinnor" och jag ser såååå fram emot att se den. Jag hoppas jag inte har för höga förväntningar bara. Imorgon är det ju biopremiär för "Flickan som lekte med elden" och jag håller på att läsa den just nu. Tyvärr får jag vänta på att den kommer ut på DVD. Men den som väntar på nåt gott....

Sitter och slöar i soffan men borde väl egentligen plugga.. men har ingen lust. Kanske borde gå och lägga mig och läsa lite i boken eller varför inte kolla igenom några av skvaller- och modetidningarna som fick följa med svärisarna från Sverige.



Vs.


(Bilderna lånade från google-image)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0