Morgonmys

Det är rätt skönt att ha lite sovmorgon på fredagar, en bra invigning av helgen. Det skulle klart vara rätt skönt och sluta tidigt istället så att helgen blir lite längre. Men detta funkar helt OK det med.

Eftersom jag ändå vaknar tidigt, runt 7.30 - 8.00 så kan man hinna med en hel del på morgonen om man vill. Måste åka hemifrån strax innan 11. Idag har jag tex bestämt en MSN-dejt med min älskade Malin. Det blir ju tyvärr så när man bor här borta och det är 9 timmars tidskillnad att man nästan måste boka tider för att kunna prata med varandra.

Så nu sitter jag här och äter min frukost och väntar på att Malin ska dyka upp om lite mindre än timme.


Här i vi, 2006.

Kommentarer
Postat av: frida-stina

hej gums. nu blir jag förvirrad... min header syns väl? hur jag än går in på min blogg så finns han med. :S gråter annars! :(

2009-09-12 @ 08:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0