LAX

Är sååå mätt. Varför måste man alltid trycka i sig maten när man är hungrig?!

Har precis kommit hem från LAX (Los Angeles flyglplats) där jag hämtade svärmor. Det va första gången jag körde dit själv. Lite nervös men det gick fina fisken. Men det e MYYYYYCKET bilar och 6 filig motorväg.

Det stället framkallar lite blandande känslor. Man har både skrattat och gråtit på det där stället. Många kära återseenden och många farväl. Sen har jag dessutom varit där ett antal gången när man ska åka till Sverige eller när man kommer tillbaka. Så många timmar har spenderats på denna flygplats.

Mitt bästa minne är nog när jag överraskade min syster när hon kom hit och hälsade på 2006. Gudars vad jag grät :D Det va menat att hon skulle ta flygbussen till Santa Barbara (där jag bodde då) för det är det absolut smidigaste sättet. Istället så ställde Mjukis upp och körde mig (och Louise) ner och hem så vi kunde överraska.. Det va på den gamla goda tiden då vi fortfarande bara va kompisar :P

Efter lite skratt och lite gråt.

Nämnde jag att jag va så nervös att jag gick rakt in i en stor spegel på toaletten när vi väntade på att hon skulle komma.. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha:)

finns många minnen här i världen! saknar dig o är så glad att jag har dig.

2009-09-16 @ 10:24:03
Postat av: mammie

Va lycklig jag kan vara, som har 2 så fina döttrar!!

Beundrar ER så mycket....samt min son så klart.

Love You my kids!

2009-09-21 @ 12:56:48
Postat av: Proppen

Blev så glad när jag läste vad du skrivit syss!!

hihi..fatta att jag blev väldigt paff den dagen och väldigt lycklig att möta dig där:D Ska veta att jag älskar dig och saknar dig såå mycket!!



Din syster för eviget!!



puss o kram

2009-09-29 @ 20:46:14
Postat av: Proppen

Blev så glad när jag läste vad du skrivit syss!!

hihi..fatta att jag blev väldigt paff den dagen och väldigt lycklig att möta dig där:D Ska veta att jag älskar dig och saknar dig såå mycket!!



Din syster för eviget!!



puss o kram

2009-09-29 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0