Förberedeleser

Fy fasiken va jag va duktig igår. Svärisarna kommer ju hem om lite mer än en vecka och jag har varit lite förslappad med städandet och annat sånt den senaste tiden lite pga skolan och lite pga annat. Så nu är det dags att ta tag i det. Jag har storskrubbat hela ovanvåninen, tre sovrum och två toaletter. Sen är ALLA kläder tvättade, lakan, duschdrapperi, badrummsmattor osv. Nu har jag bara nedervåningen kvar att skrubba.

Det som sen är kvar på min lista är att tvätta bilarna och fixa i trädgårdenn där alla spindlar har bosatt sig.

Sen får ja nog hjälpa Mjukis en hel del med hans lista eftersom han är sjuk, han har problem med njursten och infektioner i kroppen. Så han kan inte göra så mycket alls.

Idag är det dock tänkt att vi ska påbörja flytten av hans musikstudio som just nu tar upp matsalsbordet, vilket jag inte tror att svärmor blir så glad över om det står kvar :P Sen ska vår pick-up fixas och plockas ihop och vi har även en del grejer som ska till storage.

Sen ska jag bara hitta lite tid för att plugga oxå.. Tur att det är helgdag imorgon säger jag bara. Heja Labor Day! Plus att vi har nästa helg på oss också.


Såå förhoppningsvis går allt som på en räls och ganska snabbt. För ju snabbare jag blir klar dessto snabbare kan jag åka ner och hälsa på Vevve. Hon semestrar en månad i LA och hälsar på hennes gamla värdfamilj.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja du ska bara veta hur mycket jag önskar att din gissning är rätt!=) Vi pratade lite om det på vägen från affären, att snart är vi faktiskt föräldrar, känns overkligt på något vis!

Går det bra med städandet då?? Var ska ni nu bo?

Kram!

2009-09-06 @ 20:30:32
URL: http://elonmakaron.blogg.se/
Postat av: frida-stina

tänker på er så det knakar!!!

kram kramkalas!:)

2009-09-07 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0