Dagens workload

Sådärja.. Nu är kl snart 11 på kvällen och jag har hunnit med att jobba och "göra" pizza och göra klart alla läxor inför imorgon. Dagens bonus måste nog vara samtalet från Naumanns-mamman. Ska bli så otroligt kul att få träffa dom och mina små (som nog inte är så små längre) barn efter så lång tid (1.5 år). Det borde va förbjudet att få rymma iväg till Europa sådär :P

Nu är jag trött och ska ta mig till sängen. Borde egentligen bre mackor inför imorgon, men jag orkar verkligen inte.. det kommer jag nog ångra imorgon bitti :P Oj.. och jag borde duscha också.. Jag får väl slänga mig lite snabbt i duschen, då så sparar jag några minuter på det imorgon bitti.. då jag behöver fixa mackor :P Som belöning för dagens "workload" ska jag titta lite på Tonight Show with Conan O'Brien. Tycker han är bäst :D GO COCO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0