Börjar tänka på refrängen..

Då va denna dagen snart över och bara början för många andra i tex Sverige ;) Måste säga att jag nu är jag rätt lugn över att svärmor kommer hem. Här är rätt fint och det ser nästan ut som ett helt annat ställe nu när vi städat, plockat, fixat och framför allt.. flyttat musikstudion. Det ser lixom ut som ett vardagsrum igen.

Mjuken i sin "musikstudio" precis efter vi flyttade in vår förra lgh.

Nu så tänkte jag dammsuga av lite snabbt där uppe så jag har det gjort, sen en EFTERLÄNGAD dusch. Får se om jag orkar läsa igenom lite av läxan också, om jag inte hinner decka.. måste passa på att njuta sista natten i en Hästens säng. :P

Sov gott eller god morgon..!! What ever floats your boat!

Kommentarer
Postat av: frida-stina

vad duktig du är kickan! så klart att du skulle fixa det:)

hoppas du får en toppenveckan! puss

2009-09-14 @ 09:12:05
URL: http://scrapphoto.blogg.se/
Postat av: lizan

Haha, jag tycker inte ens att hästens är särskilt bekväma! ;) Eller bättre än många andra förstås, men det finns ju så mycket bättre! :D

2009-09-14 @ 10:09:13
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Louise

ÅÅÅ min lilla söta va du e duktig!

Va du kämpar och står i!

Hur mår mjukis nu, bättre?

TUSEN KRAMAR!!!!

2009-09-14 @ 10:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0