Stress stress stress..

Jag har varit lite borta sista tiden.. både frivilligt och ofrivilligt. Mest pga tidsbrist.

Här är vad som hänt sen sist typ:

- Haft 5 prov på 2.5 vecka
- Haft besök av Vevve
- Hälsat på Vevve i LA och partat med henne, Sofie och Amelie i Santa Monica.. såå kul :D
- Påbörjat jakten på ett hus/radhus.. eller ja.. va det nu blir vi hittar.. tittar på allt möjligt just nu.
- Återupptagit min Greencard ansökan som hamnade lite på is när Mjuken blev sjuk
- Haft/har urinvägsinfektion, inne på andra rundan penicillin
- Blivit stoppad av polisen (för första gången i mitt liv, förutom alko-tester). Va rikigt jävla nervös, men det va inte så farligt, han va snäll (och snygg).
- Fått punktering mitt på motorvägen (för första gången)
- Pluggat, pluggat, pluggat, pluggat och pluggat lite till.

Jag kan inte komma på mer just nu. Men ska i alla fall träffa TOWE imorgon. Min gamla kombo när jag bodde i Santa Monica. :D Wiiiiiiii.. :D

I övrigt så har tiden gått så himla fort att jag nästan missat att det är oktober. En av mina favoritmånader när jag befinner mig i USA. Då firar man nämligen HALLOWEEN. Det är min favorit högtid.


Så här såg det ut på Fry's Electronics igår.

En annan sak som hände för några minuter sen är att jag va inne på en blogg och tänkte mig inte riktigt för när jag kollade på en såndär video om Michael Jackson's spöke. Man ser hur nåt rör sig lite längre ner i en korridor och sen dyker det upp nåt spöke från ingenstans mitt i skärmen (fake) och nåt ljud. Eftersom jag inte förväntade mej detta (kl är halv ett på natten) så blev jag SKETArädd.. Jag skrek i säkert 30 sekunder och slängde ifrån mej datorn. Som tur är satt jag i soffan och soffryggen tog emot den. Sen kom chocken och tårarna och sen kom skrattattacken.. så jag varnar.. om ni inte vill ha en hjärtattack.. titta inte på dom!!!!
Men gillar du lite spänning, go ahead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0