Jag har kommit på lösningen!

Idag mår jag betydligt bättre, inga sammanbrott eller gråterier. Hehe... asså det är ju konstigt egentligen hur det kan skifta så.

Imorse så fick jag i mig lite grönt te och torkad ingefära. Tydligen hjälper det mot illamående, ingefära alltså. Mjukis och svärfar berättade att det är väldigt vanligt bland piloter att ha en ingefära-tablett under tungan när man flyger, speciellt aerobatics. Det är när man gör en massa volter och flyger upp och ner och har sig. Så eftersom dom båda talar av erfaranhet så tog jag deras goda råd och det hjälpte :D

Så jag åkte  till Cost Plus World Market, en affär som importerar livsmedelsprodukter från olika delar av världen och är samtidigt en möbel och inredninsbutik. Man kan hitta allt möjligt roligt där som svenska pepparkakor, Läkerol, knäckebröd, mm. Jag visste att dom hade ingefära halstabletter där. Men såklart kom jag hem med en hel påse grejer. Haribo godis, dansk rågbröd, Digestive kex, After Eight, och lite annat sånt smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0