Sorry!

Lite dålig på att uppdatera just nu. Så mycket att berätta.. så lite tid.

Inget speciellt som händer igentligen men det är mycket som händer samtidigt. Jag är mitt uppe i finals/slutprov, flytt och allt annat.

Jag tog i alla fall lite ledigt igårkväll och gick på bio. Vi såg den nya Star Trek-filmen. Jag måste säga för att inte kunna speciellt mycket om den "sekten" (filmerna och TV-serierna) så va den en väldigt cool action film. Jag ger den tummen upp! Vi bestämde oss för att gå på ett nytt ställe där dom har digitala projektorer och det va sååå mycket bättre. Sen valde vi att gå på en VIP-föreställning. Det innebär att man får sitta i enorma soffor/fotöljer som är gungstolar, man får ta med alkohol in på bion och man får gratis popcorn och ca 25 -30 kr rabbat på valfri sak. Skit cooooolt!


Ja.. inte världens bästa bild, men kameran dog direkt efter.
Men... man kan se hur stora fåtöljerna är :D


Dags att återgå till plugget. :( Usch.. men en vecka kvar.. sen e jag heeeeelt klar! För denna terminen.

Kommentarer
Postat av: lizan

gigantiska ju!!!!! hur mycket kostade det?

2009-05-10 @ 22:58:15
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: helen

ser helt galet ut. som taget ur My Crib eller nåt haha

2009-05-13 @ 19:30:36
URL: http://helenseskapader.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för förslaget om Ikea :) Men jag måste jobba inom mitt field of study, vilket är hospitality & tourism. Jag vill ju jobba på museum men det finns inga jobb typ så jag får söka annat, och då får det bli hotell eftersom det varken finns något Sea World eller San Diego Zoo eller liknande i Austin. Och jag har som inställning att man inte ska jobba på ett ställe man tycker mycket om, det var nära jag tog ett jobb på Disneyland i vintras, men då hade min syn på Disney varit förstörd för alltid är jag rädd, jag har lite samma inställning till att jobba på Ikea :P Men Greg ska förmodligen söka jobb där, han vill gärna äta köttbullar och lingon varje dag :)

2009-05-14 @ 04:52:36
URL: http://prettymuchjohanna.blogspot.com
Postat av: Louise-Message-från -kälmar

ja wwwoow va kostade det där? as coolt, gu va gött, det behövde du gumman i allt plugg å flytt. puss saknar dej..... som alltid!

2009-05-14 @ 20:26:05
Postat av: frazor

Biofreak!

2009-05-15 @ 18:21:51
Postat av: Martina

Halloj! Ville bara kika in här och säga hej. Jag heter Martina och är 27 år och bor här jag med :)



Är gift med min svenskamerikanske man Erik och jag pluggar på college precis som du!



Här är min blogg: erikochmartina.blogspot.om

2009-05-15 @ 20:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0