Sicken miss!

Det va tydligen en rätt stor jordbävning (4a) inte allt för långt här ifrån, för 20 minuter sen. Och jag kände INGET! Till och med mjuken som jobbar nere i the valley hade känt av den, men inte jag. Fatta typiskt. Inte för att jag tycker jordbävningar är bra men när dom är så "små" och "ofarliga" så skulle det ändå va lite häftigt.

Det är den andra jag är med om som jag "missar"/inte känner av.. :/ Har dock varit med om en som verkligen kändes.

Just nu spenderar jag min kväll med matteläxa som jag är duktigt trött på. Senare ikväll (kl är 19.00) så blir det att köra mer flyttlådor till huset. Typiskt.. jag som skulle kunna tänka mig ett glas vin nu annars..

Livet är orättvist ibland :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0