Efter regn kommer solsken..

Jag har haft ett par dåliga dagar och som grädde på moset så kraschade min dator. Så dom här sensate dagarna har det bara varit det ena efter det andra.. och gråten har legat och tryckt i halsen ett flertal gånger. "Lyckligtvis" så har jag lyckats hålla kvar det där.

Nu till lite gladare saker. Emelie är här på besök och vi ska till Rodeo Drive, Venice Beache och Santa Monica imorgon. Emelie har bara 8-9 dagar kvar så det gäller ju att passa på att hitta på nåt skoj nu.

Emelie
Jag har även haft min sista final/slutprov idag. Sååååå skönt! Hoppas bara på att betygs-fen kommer med bra besked. Nu är det dags för sängen så vi kommer iväg i hyffsad tid.

Happy Weekend!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för en underbart rolig helg!!pusspusspuss

2009-05-18 @ 07:50:10
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0