Odens dag

Om man va färdig med alla uppgifterna för kapitel 8 i min företagsekonomi, så kunde man få gå efter genomgången av vårt prov, som vi ska ha på måndag. Jag lyckades prata in mig på den tidigare labben så jag slapp vänta i några timmar.

För övrigt så har jag varit lite förvirrad idag (också, som alla andra dagar). Trodde det va idag som man skulle fixa med skatt och sånt som man tjänat eller inte tjänat. Men icke så nicke, NÄSTA onsdag Marie!! Kom i håg det! Tax Work Shop den 25e mars <---- reminder!

Eftersom jag kom ifrån skolan lite tidigt så åkte jag till banken och sen hamnade jag på köpcentret. Skulle ju bara ha en ny ansiktskräm och lite sånt smått. Så blev det inte.. Det blev lite mer än så :P Hur gick det till??!  Hoppsan hejsan lixom!

Det blev även lite förvirrat på posten när jag kom dit. Jag fick tipset av en kille att "DENNA lådan är jättebra för det du ska skicka". Det visade sig att det va det dyrare alternativet. (Kom på efteråt att han försökte nog bara raggade lite, suck.) Så efter att ha sått i kön och försökt fylla i olika lappar och tullblanketter så va det bara att göra om hela skiten och packa om allt i en annan låda. Det blev i alla fall bra till slut, tredje gången gillt. Så jag hoppas du får dina saker snart Sassa och tack så mycket för mina nya solglasögon. Får slänga upp en bild sen.

Annars tänkte jag göra som Emelie, visa lite bilder från dagen. Fast detta blir från min promenad hem från posten.

Observera bilarnas storlek jämfört med trädet.

Parken mitt emot posten, vid det stora trädet.

Det ligger ett litet gulligt Starbucks på hörnan..

Lite av Main Street.

Detta är City Hall. Jag bor kanske 10 - 20 meter till vänster om "det vita huset" :P



Kommentarer
Postat av: Nathalie Isaksson

gillade den tjusiga byggnaden "vita huset" =)

2009-03-22 @ 23:41:17
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0