En helt vanlig dag

Ja, det där glass-stället som jag berättade om förut, va ett riktigt trevligt ställe. Får kanske ta en sväng dit i helgen.

Just nu så e det ju mitt i veckan och det händer inte så mycket. Det skulle möjligvis va lite mer ångestfyllt än annars. Det är midterms i skolan. Alltså typ halvvägs. Vissa lärare väljer att ha två prov på en termin och då har man ett halvägs och ett slutprov (finals). Då kallar man första provet som man tar halva vägen in i terminen för midterm, typ. Jag brukar tycka att det är bättre att dela upp det lite mer så att man har fler prov, typ efter vart fjärde kapitel istället. Som tur är så har jag bara en midterm denna terminen, i Small Business Management. Det är om en vecka!! Känner att jag inte är ett dugg förberedd. Samtidigt så har jag en massa matteläxa och företagsekonomi/accounting läxa som ska va klart söndagskväll. Jag vet vad jag ska hitta på i helgen i alla fall :P


Bilden är tagen i morse innan min första lektionen ska börja. Skönt att sitta där nästan ensam innan det börjar strömma in en massa folk. Jag tar ju bussen så jag är framme ca 20 min innan lektionen börjar.

För övrigt så går mycket av min energi åt att göra livet lite lättare för min sjukling, som tur va stannade hemma från jobbet idag. När man e sjuk får man bestämma vilken middag man vill ha.. så det blev pizza idag. Själv försöker jag hålla mig frisk och än så länge har det funkat rätt så bra, om man bortser från trötthet och huvudvärk. *peppar peppar*

Nu ska jag ta tag i pluggandet.. för kl 21.00 börjar ju mitt favvo program :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0