Övning ger färdighet

Det blev ännu en lugn helg. Väldigt skönt efter jobbiga veckor. Fast jag måste erkänna. Det har krypigt lite i kroppen. Så när Karina och Mike undrade om vi ville hänga med på lunch-bio så tackade jag ja. Pratade med min älskade Malin och hon åker till Thailandet, som min 3åriga brorson säger, om ett par dagar. Lyckans ost!
Jaa.. vi är lite kära i varandra, jag och Malin.

När jag hade pratat klart med henne så va det dags för bio. Vi va och såg den nästan tre timmar långa Watchmen. Hade inte så bra koll på filmen mer än att svenkan Malin Åkerman spelar en av huvudrollerna. Filmen va bättre än jag förväntade mig och det e ju alltid positivt. Det va mer handling än jag trodde det skulle va, inte bara en massa fights och slagsmål. Det va också en del naket så för dom som vill ha manligt ögongodis så fick man se en blå naken man genom hela filmen och för dom som vill ha kvinnligt ögongodis så fanns det en del av det med. :D


Den svart-och vita masken va riktigt cool. :D Ni förstår varför om ni ser/har sett filmen.

Idag har jag haft prov i företagsekonomi :( Gick väl sådär, men men. Har även övningskört med Mjukis pappa inför min uppkörning om ca 2 veckor. Ja.. jag har inte tagit mitt amerikanska körkort ännu.. fyyyy på mig.

Kommentarer
Postat av: lizan

Hehe.. roligt att du skriver om just den! :D en kompis var o såg den o undrade hur dom gjorde i USA, om dom fick visa all nakenhet eller inte! :D men då vet vi! :)

2009-03-24 @ 15:58:28
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Sassa

Hej hopp idag har paketet komit och jag har varit och hämtat det :)



De verkar dock inte ha stenkoll i butiken för jag beställde ju två par blåa brillor , ett par till dig o ett till mig och bikinitrosorna var i medium trots att jag beställde large! Klantigt av dom! Men men, får klämma ner mig dom ändå ;)



Tusen tack för att du pallat fixa!

Hur vill du ha cashen för portot?



puss!

2009-03-26 @ 16:13:09
URL: http://life-of-sassa.blogspot.com/
Postat av: frazor

ooh, körkort! Lycka till med det. :D

2009-03-28 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0