Pluggar med Christer

Jag älskar internet. Att det finns gör mitt liv så mycket enklare, eller i detta fallet lite mer behagligt.

Jag sitter nu här långt borta, på typ andra sidan jorden, och pluggar kl 22.00 på kvällen medans ni/dom där hemma i Sverige börjar vakna till liv. Ändå kan radioprogramet Christer på P3 göra mig sällskap (webradio). Jag tycker det är helt underbart. Jag gillar/tycker väldigt mycket om Christer :D Tyvärr så har många av mina favorit radioprogram lagts ner, bla Delux och Hej Domstol. Men Christer finns kvar och gör mig sällskap. :D Nu kan även jag hänga med lite vad som händer i Sverige-landet och höra lite av vilken musik som är aktuell. Jag slipper även få alla mina nyheter från aftonbladet.se


Hehe.. just nu har dom ringt upp "Blondinbella" och kör ett moraltest på henne :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0