Shop til you drop..

I torsdagskväll åt vi sushi och gick på bio. Det blev Änglar Och Demoner. Jag såg Da Vinci Koden förra helgen på TV. Jag är lite efter :P Så vi tyckte det passade bra att se uppföljaren nu. Jag tyckte att den va helt okej och spännande. Jag har hört en del negativt så jag hade rätt låga förväntningar men jag tyckte om den, men jag har och andra sidan inte läst böckerna.

Igår, fredag, så hade jag och Lisa en riktig shoppingdag. Inte för att vi shoppade speciellt mycket men vi åkte på outlet-äventyr. Det ligger en jättestor outlet här i Camarillo där jag bor och dom har byggt till en helt ny del som jag inte varit på ännu. Vi började dock med god lunch på flygfältet. Mmmmm...

Vi hann även med att åka med till ett köpcenter i Thousand Oaks. Där fastnade vi på Bare Minerals-affären. Lisa fick en sminking och jag fastnade för ett ögonskuggpaket som fick följa med mig hem.

Hysterin som tog över dom flesta TV-kanaler.

Utsikten från restaurangen.

Den nya utomhusdelen på köpcentret.

Inomhus.

Mitt nya kitt med ögonskuggor. Det ingår tre ögonskuggor och en "double-ended rock'n'roll brush".


Kommentarer
Postat av: Frida

saknar dig hjärtat. är helt redo att åka till dig NU!

2009-07-01 @ 20:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0