Du gamla du fria...

Jag insåg precis att det är Sveriges Nationaldag idag, så här klockan 4 på eftermiddagen. Det är ju skamligt. Vi firade dock med svenska Lantchips som är inköpta på IKEA och chipsdipp från OLW. Yummie!

Eftersom min födelsedag närmar sig med stora steg, vilket jag har förtängt, så åkte vi och köpte en födelsedagspresent till mig idag. Det blev en ny kamera. En Nikon Coolpix S560.
Jag är helnöjd än så länge, har dock bara ägt den i ca 3 timmar. Ja.. jag har alltså redan fått den :D Min pojkvän är så snäll. Så vi får väl se hur det blir nu dom kommande dagarna. Kanske japanen i mig vaknar till liv igen.

Kommentarer
Postat av: helen

åh. kamera. bra val!

2009-06-10 @ 14:18:22
URL: http://helenseskapader.blogspot.com
Postat av: helen igen

och grattis föresten!

2009-06-10 @ 14:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0