Klämdag

Har inte haft supermycket tid att sitta vid datorn nu när vi har besök av Lisa. Och när jag väl sitter här så har jag bloggtorka eller så orkar jag bara inte.

Men nu så ska jag egentligen städa så då är det ju roligare att blogga :D

Igår (fredag) så va vi alla lediga för att det är 4 of July, USAs "nationaldag" idag (lördag). Vi va riktigt aktiva och började dagen med att hika (vandra) i en park vid bergen. Jag och Lisa körde även årets första dopp på eftermiddagen, dock i poolen.. hihi..

På kvällen så blev det asgod kinamat och sen bio. Vi åkte till Muvico, som har digitala projektorer. Vi satt på VIP-delen igen så klart. Filmen vi såg va Public Enemies med Johnny Depp och Christian Bale. Åhh han är såååå vacker... Johnny då alltså.. :D

Promenix efter restaurangbesöket.



Världens kanske sämsta bild.. men det bjuder jag på.. :P

Vi satt uppe på en balkong och alla andra (vanlig bio) sitter  på våningen nedanför. På VIP-delen får man hur mycket popkorn man vill, dricka alkohol och äta mat. Sen är stolarna minst dubbelt så stora.
Det är kul att lyxa till det lite ibland. :D


Vi körde på amerikansk frukost idag, dagen till ära.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Värsta lyxbion!! =)Trodde först det var popcorn på tallriken på sista bilden..hehehe.... kram!

2009-07-05 @ 22:35:11
URL: http://elonmakaron.blogg.se/
Postat av: elina

hej sötnöt!! jag kanske inte märks så mycket men jag är här och snokar titt som tätt :) superspännande att följa ditt avlägsna liv! när blir det a visit to sweden? pusspärla

2009-07-06 @ 14:48:01
Postat av: mammie

Tur du inte var på Roskilde detta året i allt solgasset.......

Man minns ju dina axlar och rygg ett annat år....



Miss You

2009-07-08 @ 11:50:45
Postat av: sara

Hej hej!

Hittade din blogg via en sida som länkade till svenska bloggare i USA... Tänkte höra om du kanske kunde svara på lite frågor åt mig?

Hur är det att plugga i USA? Vad kostar det? Är det svårt att hitta boende el. liknande? Stödjer CSN med pengar? Är det jobbigt att plugga i USA? Vad krävs det för förkunskaper och liknande?

Tusen frågor kände jag att det blev, men jag hade uppskattat om du kunde hjälpa mig med lite svar! Tack på förhand!

/ Sara

2009-07-09 @ 11:48:15
URL: http://saradelahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0