Latmasken

Jag har varit väldigt lat när det gäller att blogga. Man kan nästan säga att jag tog semester när Lizan kom. Det kändes även som det. Vi har passat på att åka på lite utflykter, äta på goda restauranger och shoppat. Sånt som jag inte unnar mig i samma utsträckning annars. Jag tog även lite paus i städandet, tvättandet etc, liksom bara gjort det nödvändigaste.

Idag blev det dock andra bullar. Jag åkte till Target och köpte de rengöringsmedel som saknades och även lite andra bra saker. Tex så har jag köpt en superbra "låda" som jag kan ha mitt smink i istället för att ha det över hela vasken.

Första helgen Lisa va här så åkte vi till Santa Barbara Zoo. Här kommer lite bilder.


Lejonen kollar in girafferna..


Söta paddisar

Ap-familjen

Här sitter dom och väntar på att få maten, som är på väg.

Roliga souvenirer..


Kommentarer
Postat av: lizan

hjärnfisken var så himla läskig! :D

2009-07-18 @ 10:51:09
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0