Hamnfest

Om nån timme så ska vi åka in till Ventura, där vi bodde förut. Jag åker ju dit flera dagar i veckan eftersom jag jobbar där, men det blir inte att man hittar på så mycker där nuförtiden. Av nån anledning så har det blivit att jag bjuder hit folk istället. Ikväll ska vi dock dit för nöje. En bekant och hans band ska spela på ett ställe i hamnen som heter Margarita Villa.

Dom spelar lite funk och sångaren ska tydligen låta som en blandning mellan Prince (eller vad han nu heter) och Lenny Kravitz. Det ska bli skönt att få komma ut bland folk efter att ha arbetat hemma och i trädgården nästan hela dagen. Varmt och jävligt.. men fint blev det :D


Jag i hamnen 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0