Tillbaka i värmen.

.. eller värmen o värmen. Tydligen har det inte varit speciellt fint väder när jag va i Sverige.. men det kommer bli fint nu i helgen. Ja nån gång ska man väl ha tur :)

Min flygresa gick bra o smidig. Kändes dock som att den aldrig skulle ta slut, speciellt när jag knappt sov nånting och sista flygniningen va närmre tolv timmar. Men min fina mjuk stod o väntade på mej när jag väl kom fram, så det gjorde det hela värt det.

Jag har haft några jättebra veckor i Sverige o det e så mysigt att ha få träffat så många, även så fanns det några jag inte hann med :( Skulle gärna hunnit träffa Isabell o Emma hann jag bara träffa en snabbis. Sen skulle jag ju klart inte ha nåt emot att träffa alla massor med mer ggr, plus hunnit träffa lite mer folk i Göteborg. Men jag antar att man inte kan begära för mycket när man inte har så mycket tid.

Jag har hunnit med att tvätta lite o även jobba en hel dag. Gjort ett nytt arbetsschema för nästa termin.. ska jobba två heldagar o en halv.. blir två timmar mer i veckan än förra terminen.. Tror det kommer bli en bra vår.. dessutom har ju Emelie flyttat till Santa Barbara så det ska bli kul att få träffa henne lite med :D Sen blir det en impuls visit av en av mjukens kompisar om två veckor som hade alldles för mycket semester :P

Idag blir det bio och middag med Karina och Mike.. Skönt med helg efter EN arbetsdag.. hihi.. jag har det för bra!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0