Mini-hajk

Idag så fick vi sluta 10 minuter tidigare på min sista lektion. När jag gick mot busshållsplatsen såg jag att det stod en buss där. Jag insåg rätt så snabbt att jag inte skulle hinna med den. Lite surt med tanke på att den andra kommer ca 30 - 40 minuter efter. I vanliga fall behöver jag "bara" vänta ca 20 min på att påbörja resan hem. När jag såg bussen åka iväg o att jag hade varit så nära att kunnat komma med, så kändes det inte alls som ju kunde vänta i 40 min på nästa buss. Så jag började traska bort mot "transit center," där jag brukar byta buss. Jag gick med raska steg o 20-25 min senare va jag framme. O jag hade sån tur att det skulle gå en buss inom 7 minuter.

Det kändes nästan lite konstigt att komma hem till en tom lgh. Har ju nästan vant sej vid att Frazor ska va här när jag kommer hem. Han har hyrt en Corvette o begett sej iväg på äventyr.. han skulle köre norrut mot San Francisco. Han skulle återkomma på fredagskväll.

Idag så satt jag o läste lite bloggar bla Emelies blogg och en annan blogg som en tjej i LA skriver. Båda två hade bilder på när dom hade varit ute o promenixat. Jag fick lite sug och insåg att.. ja.. jag bor faktiskt i kalifornien, på ett sånt fint o vackert ställe där man faktiskt kan ta sköna promenader i slutet på januari utan både jacka, mössa, varma skor, osv. Så jag slog till i saken.

Bildbevis!


Jag bor i dett gula huset :D Fint va?!
Jag filmade lite när jag va där upp så att man kan få lite mer känsla o ser lite mer. Får se om jag lyckas lägga upp den. Det vore lite roligt.
Nu e det dags för matlagning.. jag e så tråkig o lat idag så det blir köttbullar (som e köpta Trader Joes så jag hoppas jag har köpt samma som Frida hade) och pasta.
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Louise

Ush vad jag saknar dej!

Men åter igen ser det ut som du har det bra å härligt bor du oxå... även om de kanske finns nån längtan till sverige för dej så längta inte riktigt än för nu e de målning i största delen av sverige

Dagens Namn: Joni Lycka och Diana

Dagens Morgon: Promenad med Julia och Maria

Dagens största tid: Plugg Business Relations ( fan har börjat slacka på engeskan uuuuush)

Dagens Kväll: Jag ska träffa någon... hehe de får vi ta över msn.

Dagens got to have: MARIE!!!!!

PUSSAR I TUSENTALS!

2009-01-29 @ 08:19:21
Postat av: Anonym

Hallå.



Idag är jag norr om San Francisco, det är fint väder här i Sonoma Valley. Försöker titta lite här och lite där. :-)

2009-01-29 @ 22:00:38
Postat av: frazor

Hallå.



Idag är jag norr om San Francisco, det är fint väder här i Sonoma Valley. Försöker titta lite här och lite där. :-)

2009-01-29 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0