Framtidsplaner

Jag o mjuken planerar för fulla muggar hur vi ska göra nu i vår. Vi är tyvarr tvugna att flytta ut ur vår "drömlagenhet" för vår hyresvärd ska sälja den. Från början så tänkte vi att vi bor kvar sa länge vi kan, alltså tills hon har sålt den. Om vi har tur så hoppades vi att det inte skulle bli förrän i maj. Planen va sen att hyra mjukens föräldras hus under sommaren när dom är i Sverige. Den delen av planen är fortfarande kvar.

Den nya planen är att vi ska flytta så fort vi kan. Tyvärr.. det kanns väldigt ledsamt. Det a ju vårt fina fina hem med toppen läget. Tre minuters gångsavstångd till Main street och en havsutsikt som heter duga. Men vi börjar redan bli trötta på att folk kommer o tittar på lägenheten, plus att lite tråkiga saker ha inträffat med folk som har stulit saker från oss osv. Idag så va jag som tur va hemma mellan lektioner. Jag/vi hade vi inte fått reda på att det skulle va visning o in kommer folk.. tur att jag inte satt pa toa eller nåt... eller va NAKEN eller ja... vad som helst. Jag släppte i alla fall in dom. Tur att det inte va mjuken som va hemma.. han e inte lika "snäll" som jag när det gäller den grejen..  :P

Som tröst har vi hittat ett annat ställe i Ventura som vi vill bo på.. där finns det pool o gym, men den största anledningen till att vi väljer att flytta dit är for att dom har korttids-kontrakt.
 


Nu måste jag rusa till min lektion...

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser verkligen "nice" ut.

Hur stor är den lgh?

Kramar mammie

2009-01-15 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0