Alla hjärtans dag!

Ska försöka att inte yra lila mycket i detta inlägget. Jag är nämligen expert på att yra.. :P så det sker väldigt naturligt, så jag måste passa mej.

Vi bestämde oss för sushi på Yomama Sushi i Camarillo för att sedan gå på bio och utnyttja våra presentkort. Vi såg filmen Coraline av Tim Burton. Det är han som har gjort bla. A Nightmare Before Christmas och Edward Scissorhands. Han gör grymma filmer och denna va inget undantag. Bonusen var att vi såg den i 3D och "animeringen" va grym. Upplevelsen blev helt fantastisk, plus att filmen va bra.





Dagens bonus!
Jag hade fått Alla hjärtans dag kort i brevlådan av både mina underbara föräldrar och mjukens föräldrar :D Tackar!!
Sen att mina älsklingar Frida och Louise ringde för att dom ville skåla. Hoppas ni hade kul!  ÅÅhh saknar er så!
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Anna - Sanningen om Amerika

Sv. De är sjukt, jag mår verkligen illa när jag ser detta på TV. Va e de för fel på vissa människor? De bord etorteras till döds. Jag blir så j*vla arg när jag ser sånt här.



O yes jag gillar min bank :)



Hoppas du har haft en trevlig helg!

2009-02-16 @ 04:40:18
URL: http://indelaware.blogg.se/
Postat av: Adnil :-)

Jaaa, vad kul att du hitta mig!! klart jag minns, ska skriva så ofta jag hinner :-) saknar dig med! måsteses nästa gång du är hemma.. puss på dig

2009-02-17 @ 08:36:54
Postat av: Louise

Hahah jasså de va därför vi ringde.... hahhaha vi saknar ju dej så ofantligt å ville höra din vackra stämma! och skåla lite...

Gu va jag saknar dej men nu hörs vi i helgen oxå ... men inte för å skåla... eller vem vet

PUSSAR I TUSENTALTS

back to plugg Louise

2009-02-17 @ 19:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0