Universal Studios

Vi hade sånt flyt igår.. Det va ju Super Bowl igår, det betyder att mer eller mindre varje amerikan sitter "inne" o tittar på detta. Det va helt sjukt lite folk på Universal Studios. Det va sååå skönt att slippa alla långa köer kan jag säga. Vi mer eller mindre bara gick rakt in på alla attraktioner. Så ett tips! Om man absolut inte måste se på Super Bowl, så passa på att göra sånna här saker.



Japp, det va en rolig dag!! Jag fick nästan!! (såå nära) en bra bild på Norman Bates från filmen Psycho när han lägger in en kropp/ ett lik(?!) i sin bagagelucka, blev ordentligt skrämd i House of Horrors (AJ LÖÖÖV) och god mat på T.G.I Friday, som för övrigt va mer eller mindre tomt, nästan spöklikt. En riktigt bra dag med andra ord.
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: lizan

men jag säger ju: JAG VILL OCKSÅ!!!!!!!!!!!!! :(:(:(:(:(

2009-02-04 @ 00:54:04
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0