Snöbollskrig

Det blev inget Oscars-tittande idag. Jag följde med Mjukis till flygplatsen där han skulle mecka lite,  för att få komma ut lite. Satt inne typ hela lördagen. När Mjuken va klar så fick han ett ryck och så åkte vi på lite impuls-roadtrip i bergen i norra Los Angeles.

Vi stannade till vid lite olika tillfällen för att njuta av den vackra utsikten, och lekte lite i snön när vi hade kommit lite längre upp i bergen. Det va en hel del männsikor där uppe som byggde snögubbar, lekte i snön och grillade korv. Jättemysigt! Helt sjukt egentligen att man inte behöver köra länge förren man kommer till berg med snö.



Utsikt över en liten bit av LA. Blir absolut inte rättvist på bilden, för på riktigt är det enormt stort.

Jag har tagit så mycket bilder, sett så mycket vacker natur och kastat snöbollar. Kan en söndag bli mycket bättre än så här?! Nu har jag även bevisat det för mej själv.. i Los Angeles kan man åka skidor och surfasamma dag! :D Love it!
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Louise

ÅÅÅ marie, det ser underbart ut å jag älskar att du har en spontan och mysig mjukis, det ärr rätt åt dej!

Puss Älskar dej min sköna böna!

2009-02-23 @ 08:14:38
Postat av: Sassa

Wow vad mysigt!

Hoppas du har det fabolous, kraaaaam!

2009-02-23 @ 13:10:49
URL: http://life-of-sassa.blogspot.com/
Postat av: lizan

Vilka fina bilder! Åh vad jag saknar LA... Funderar över om jag ska försöka få åkt dit över påsk eller om jag ska se om jag kan åka i sommar..

2009-02-23 @ 18:26:59
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0