Presidents Day!

Japp! Jag är ledig! Woohoo! Egentligen borde jag göra nåt vettigt, men jag har fastnat framför datorn sen jag gick upp. Fast det har inte varit fy skam. Har fått chansen att prata med massor av älskade och saknade vänner och familj hemma i Sverige.  Det regnar ute så jag har inte sååå dåligt samvete över att jag suttut inne.

I lördags när vi va nere på stan så träffade vi på två svenskar i 40- års åldern som va här på "fotbolls läger" och spelade i GAIS. Dom hade mött Hammarby nere i Los Angeles för några dagar sedan. Idag skulle dom möta ett lag från Ventura så vi hade tänkt att gå och titta på matchen. Fortsätter det att regna så blir det nog inte av att vi går dock. Så typsikt att det ska va dåligt väder.

Annars har vi lite saker som måste forskas i. Vi har inte haft tid att sätta igång vårt nästa projekt men tänkte att det måste påbörjas nu, om det ska va "lönt". Ja vi får väl se hur det blir helt enkelt.. har lite smått ångest över det men samtidigt ska det bli riktigt spännande..
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!!



Jag skriver till så många som jag kan, speciellt i USA!

Min bästa vän Mias son har blivit kidnappad i Los Angeles.

Jag försöker sprida så mycket bilder på honom och Andrew, mannen som kidnappat honom.

Mer info finns på min blogg eller i facebookgruppen Have you seen baby Thor??



All hjälp uppskattas och bilderna får användas för så mycket spridning som möjligt så Thor kan få komma hem till sin mamma igen!!



www.caluas.blogspot.com



Många tack!



/Camilla

2009-02-18 @ 14:18:05
URL: http://caluas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0