Måndagskväll

Nu sitter jag här och väntar på att Mjuken ska komma hem från jobbet så vi kan äta hans födelsedagsmiddag, Mac n'Cheese. Det brukar han vilja ha på sin födelsedag och pumkin pie till efterrätt/tårta.

Han måste skynda sig hem så vi hinner äta ihop för om 40 minuter ska jag tillbaka till skolan för min kvällskurs. Jag ska ha redovisning idag om min intervju som jag gjorde med en HR manager på hotell Marriott Ventura Beach. Lite nervöst för jag har inte haft nån kurs där jag har behövt redovisa på jättelänge nu. Men men.. det är 25 extra poäng som läggs på ens slutbetyg, så det kan det nog vara värt. Här brukar dom köra med poängsystem. Så allt man gör är värt poäng. Ibland får man möjlighet att få extra poäng. Som tex för nån termin sen så bakade jag kakor till en "bake sale" i förmån av bröst cancer och städade på stranden till min psykologi kurs och fick extra poäng för det.

Nu ska jag ta och ringa och se om han är i närheten.. hej hopp så länge!


Mjukis med ett "freak" på Halloween Horror Night på Universal Studios.

Kommentarer
Postat av: lizan

Hur gick redovisningen?



O du får säga åt Mjuken att man inte ska se så glad ut när man håller på att bli mördad av en läskig sak! ;)

2009-12-01 @ 13:00:33
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0