Jullov

Jag har ju jullov nu och är sammanlagt ledig 1.5 vecka.

Detta har jag hunnit med:
- Fira jul, både svensk (24e) och amerikansk (25e)
- Spelat Wii - vi utökade samlingen rätt stort över jul med nya spel som tex:
* Indiana Jones
* Rockband 2
* Wii Fit Plus
* Mario Carts
* Dirt 2 osv osv
- Shoppat
- Valsafari - vi såg gråvalar och delfiner
- Solvang med min gamla värdfamilj. (Solvang är en dansk/skandinavisk by)

Detta ska jag oxå hinna med:
- Fira nyår (idag)
- Disneyland (imorgon)
- Hitta på nåt skoj i helgen
- Börja jobba igen på måndag.


USAs version av Princesstårta ;)

En gråval som dyker ner.
(Lisa va fotografen och har alla fina bilder så just nu så får ni nöja er med en dålig bild från min iPhone.)





Solvang, den danska byn.


Godisaffär med massor av godis bla. Salt Water Taffy.


Kommentarer
Postat av: Frida

jösses vad stora barnen har blivit!! kul att ni äntligen sågs:)

Låter som du haft en bra jullov. disneyland och allt, vilket bra sätt o starta det nya året på! blir ju avis som sjutton...;)

2010-01-02 @ 23:49:04
URL: http://scrapphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0